Skadet ikke bare armen under fallet, men brillene også nå går dem opp i liminga.

 

 

 

I dag igjen måtte jeg fram med tapen for og få festet både glass og brillestang, får håpe det holder en stund til for briller er en dyr innvestering. Men jeg må ha dem for å se for uten så er det dårlig med det,  så nå må det spares inn på det meste for alt er gått opp ja alt utenom trygda jo den er jo gått opp litt men ikke på langt i nærheten av hva alt annet er økt.

 

Sånn nå fikk jeg blåst ut min lille vrede over den saken, så lag dere en kjempefin ettermiddag folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Neste gang du trenger briller, sjekk Brilleland. Jeg “leier” briller jeg. En liten sum i måneden. Så blir de mine etter et par år.

      1. Det har jeg spurt om men jeg fikk ikke, har vel litt for liten inntekt var i alle fall det de sa.

        For det syntes jeg var en løsning som virket bra så jeg var innom der i går, men nei da.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å det var ikke der jeg var interoptikk jeg var, og spurte om slik brille konto. Da skal jeg gå innom og høre på Brilleland i morgen, det var jeg som leste feil sorry.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg