Sitter og tenker på alt og ingenting og ser på en julefilm på FEM.

 

 

 

 

Jeg veit at det er snart første søndag i advent det er i morgen, og da skal julegrana tennes her i byen julegata også den har vært tent i flere uker alt.

 

Hun som er med i den julefilmen er den jeg ser mest meg selv i, jeg har jo mistet dem alle sammen som skapte så fin julestemning i meg nå har jeg mistet både dem og julegleden med dem.

 

Jeg klarer meg fint uten julegleden og stemningen, skal nok klare meg fint den eneste som lager julen for meg er meg selv så vi får se hvordan den blir. Det er det eneste jeg har og si akkurat nå det kommer mer senere, i alle fall når alle planer og noe er blitt realisert dere som følger med får se. Det eneste jeg kan si at det blir gammeldagsjul som ikke koster så mye, skal ikke ha så mye pynt men noe blir det følg med så får dere se etter hvert.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg