Sitter nå og ser på Sverige mot Tyskland i vm.

 

 

 

Ser ut til at Sverige  skal vinne denne kampen og det er jammen godt hvis de vinner, nå som Norge er ute så heier jeg på Sverige. Noen vil vel si herregud de spiller mot Tyskland da sier jeg bare ja da men det er jo bare 19 minutter igjen og svenskene har spilt utrolig bra i dag/ kveld i uholdbare temperaturer men de er kanskje herda etter den varme sommeren vi hadde i fjor. Jeg håper de skal spille finale mot USA og vinner hele Vm  disse svenske jentene for det unner jeg dem virkelig for de er jammen gode til dette, så heia Sverige.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg er ikke så fotball galen, men er daglig innom din blogg:) Du blogger åpent om ditt liv, og jeg bare digger Elvis gutten din.. Nu har jeg endelig fått meg en miniblogg, så da kan du titte innom. Det eneste som jeg syntes mangler er at man kan kommentere på minibloggen, men håper det kommer snart.

      Ha en flotters kveld. Fra Lillian og Dina ( bikkja)

      1. Jeg takker for at du er innom bloggen min daglig, ja jeg mener at man skal blogge mer eller mindre uten filter. Jeg digger også Elvis gutten og er glad for hver dag vi har sammen for til høsten så er han hele 14 år gammel, håper vi får mange fine år sammen jeg og han. Jeg var innom bloggen din med en gang jeg så at du hadde fått deg blogg du også, det du gjør er utrolig bra for det er ikke alle som har det like bra som oss i norden jeg går ikke videre enn det.

        Jeg blogger åpent om mitt liv i håp om at det kanskje kan hjelpe andre så de ikke kommer i samme sits som det jeg har gjort/ gjorde.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

        Klem til deg og dine, en ekstra klem til Dina fra Elvis hun får klem fra meg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg