Sitter nå å ser på Rosenborg og Start det ynger fram og tilbake.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Har ikke gjort så veldig mye i dag, var en tur oppe hos venninnen min og vi drakk kaffe og koste oss. Hun tente lys både for sin mann og min mor, for jeg orket ikke å gå til gravlunden for det har regnet så det spruttet i alle retninger.

 

Nå sitter jeg og ser på fotballkamp mellom Rosenborg og Start på tv Norge, det ynger fram og tilbake ingen fare for mål i noen av endene enda Rosenborg ligger nå å lurer rundt målet til Start.

 

Skal se på farmen i dag men det er ikke så veldig spennende om dagen, blir jo spennende å se hvem hu Ic velger som andre kjempe og hva andre kjempen velger som tvekamp håper det blir noe fysisk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Star Nutrition//Nike//Outright Protein Bar//CELLUCOR

2 kommentarer
    1. God kveld..I dag er det surt vær! Men får hygge seg med TV og sånt. Jeg har klikket! Deilig med noen ekstra penger fra bloggen! Klem fra meg…

      1. God kveld. Rett og slett så har været vært helt forferdelig i dag, det regner og blåser iskaldt.

        Ja man må jo gjøre det beste ut av det, så det har vært mye tv titting på meg i dag.

        Deilig ja å tjene ekstra på bloggen, håper du også har kommet opp til faktura grunnlaget.

        Ønsker deg en kjempe fin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg