Sitter her og koser meg virkelig koser meg.

 

 

 

Nå er nok en dag snart ferdig og det var den første dagen i en ny måned, som jeg har kost meg i hele dag med mange fin turer to lange å to som var litt kortere de to i midten ble korte for det var litt for varmt for lille Elvis gutten min. Nå sitter jeg med en pærecider og koser meg ja jeg spiser potetgull også, en må jo kose seg litt i hverdagen ikke bare hige etter det perfekte hele tiden. Jeg veit jeg er langt fra perfekt men en får være lykkelig som man er syntes jeg da, mange barn og unge etter det perfekte både kropp og alt annet de driver med. Om litt over to uker så starter skolen igjen og da higer de samme unge etter de beste karakterene på skolen, og så blir det bare stress og de jobber seg syke de er aldri ute og gjør noe annet enn og sitte med nesa i bøkene. De som ikke er like ivrige på å få de beste karakterene vil føle seg dumme, de andre kommer til og mobbe dem og så er det skole året i gang for alvor ikke tro at jeg veit hva jeg prater om for jeg ble mobbet fra jeg gikk i barnehagen og fram til dagsdato. Nå i dag så er det psykisk mobbing og utfrysing i barne og ungdoms så var det også på det fysiske ikke bare psykiske da var det begge deler.

 

Nå sitter jeg og koser meg også med bloggen min, jeg elsker og skrive og dele det med dere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg