Siste dagen i 2019 hva så i morgen er det bare en vanlig dag.

 

 

 

Ja det er ett nytt år i morgen men den eneste forskjellen er at man må huske å skrive 2020 i stedefor 2019, ellers er det en helt vanlig dag som kommer til å gå i samme tralten som i går og i dag.

 

Det eneste som er er at det er ett nytt år med nye muligheter og en ny måned med også nye muligheter, håper de mulighetene blir bedre enn det pleier.

 

Nå blir det overskrifter som lev sunnere og slik renser du kroppen etter all den feite maten i jula, jeg har faktisk ikke behov for det for jeg har levd som jeg gjør resten av året ingen feit mat eller noe annet har bare spist og levd som jeg pleier. Før jul så var det overskrifter som må ha til jul og må ditt og må datt den falt ikke jeg for, budsjettet mitt tillot ikke noen ekstraordinært til julehøytiden heller ikke noe nå på nyttårsaften. Har ingen og feire det med annet enn han lille Elvis som er dritt redd fyrverkeri og alt det der så her blir det blogg og tv på nyttårsaften.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Godt nyttår til deg! Blir meg og mannen min her også, stille og rolig. Tv og litt god mat etter en gåtur. Enig med deg i at det er en helt vanlig dag i morra også. Men det blir nå litt sånn da. 😉

      1. Ønsker dere ett rikt og godt nyttår til dere. Skal ikke så mye annet jeg heller så en får gjøre det beste ut av det. Er jo godt at det blir en normal uke utenom i dag og i morgen som det er helligdag.

    2. Godt nytt år til deg og Elvis😘 Håper det blir et fint 2020 med god helse og fine dager. God klem fra vestlandet😘

    3. Det er IKKE en vanlig dag i morgen! Det er den aller første dagen i et nytt år og et nytt TIÅR. Vi er mennesker, vi trenger merkedager. Nye muligheter. Nye starter. Jeg ønsker deg ALT godt inn i det nye året! 🙂

      1. For meg er det en helt vanlig dag, som jeg skal gjøre det samme som jeg gjør hver dag. Ja det er ett nytt tiår med nye muligheter og alt det der.

        Jeg ønsker deg og dine alt godt inn idet nye året.

        Nyttårsklem fra meg og Elvis til deg og dine kos dere i kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg