Siste dag denne helgen, den skal jeg bruke til hvile dag.

 

 

 

Ja det er søndag  og jeg har ingen planer for dagen, jeg har allerede vært på tur kom inn igjen rundt klokken 09.00. Veit ikke om jeg orker en tur til for det blåser en del her, og da blir smertene enda verre enn de er ellers de er til å leve med sånn nesten. Så da blir dette en hviledag og den skal jeg holde hellig i dag, har hatt en natt med ca to timer med søvn så jeg er veldig sliten i dag.

 

Er faktisk usikker på om det er trygt å gå i butikken i morgen tidlig, er mye jeg trenger i butikken i morgen så jeg må jo gå i butikken for å få handlet inn det jeg trenger.

 

Leste i avisen i lokalavisen at folk bryter isolasjonsreglene for å gå i butikken for å handle, det kan jo hende de har vært i flere butikker enn den de skrev om i avisen i helgen. Lurer på hvor folk har hjernen sin hen og hvordan de tenker når de faktisk går i butikken når de har fått stadfestet at de er smittet, går de i butikker og på apotek for å smitte mest mulig folk. Håper de får en saftig bot eller rett og slett fengsel for de har brutt en regel eller påbud om å gå i isolasjon, kanskje både bot og fengsel for da blir det litt mer skremmende å bryte det påbudet.

 

Klarer de fortsatt ikke å holde seg innendørs og i allefall la være å gå i butikken og på apoteket, burde de hatt ett sted de blir satt i isolasjon som de faktisk blir låst inne og som bare kan låses opp fra yttersiden. Blir vel litt for fengsel lignende men det er pass til dem som går rundt som tikkende bomber, og faktisk veit om at de er smittet og kan virkelig smitte flere for noen idioter. Trenger de noe på apoteket så går det å bestille og få det levert på døra hjemme, det kan de med mat også men å utsette andre for smitte og alvorlig sykdom og død hva tenker de med. Skrev også om det i går der er det link til avisoppslaget https://audmarit.blogg.no/ble-en-sann-passe-dag-men-hvor-i-pokker-er-matlysten.html

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Dette er overhodet ikke bra! Folk må holde seg hjemme…Går det an å være så nedsnødd da..Håpløst rett og slett!
      Ta på deg dobbelt sett med munnbind i morgen! Klem til deg…

      1. Nei det er ikke bra, ja de skulle jo holdt seg hjemme. Det med at de var så nedsnødd den syntes jeg var god.

        Det skal jeg gjøre ta dobbelt munnbind i morgen, takk for tipset.

        Ønsker deg en riktig god søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Dobbel munnbind, rikelig med Antibac på hendene. Gå tidlig eller veldig sent. Folk som må bryte smittevernreglene burde få en bot som svir riktig så godt i lommeboka. De mangler hjerne å tenke med.
      Skal på butikk på Onsdag, men ha mat gjennom påska.

      Da ble det Henrik som vant i går, uansett hvem som hadde vunnet var det verdige vinnere. For et slit. Nå skal jeg snart ut å ta den snøen det har lavet ned. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg brukte dobbelt munnbind og spritet hendene før jeg tok på meg gummihansker engangshansker. Jeg gikk tidlig sånn at det var få i butikken. De som bryter smittevernreglene burde fått en saftig bot pluss fengsel for de som bryter isolasjonsreglene begge deler, Hjernen må jo ha blitt fjernet helt. Nå skal jeg ikke i butikken før på mandag igjen, ja må jo ha litt mat til påske men det blir akkurat det samme som jeg alltid har ikke noe mer enn det.

        Ja det var han Henrik som vant, alle er jo verdig vinner syntes nå jeg da.

        Her var det å få vekk isen og strø her da der jeg ikke fikk vekk isen.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg