Ble en sånn passe dag, men hvor i pokker er matlysten.

 

 

 

Det ble en fin dag i dag med en lang tur selvfølgelig med pauser da satte jeg meg på en benk i parken, det var kjempekoselig mange gode vårtegn for det er noen av de små buskene som det er tegn på at løvet kommer snart. Ja pollen sesongen er snart i gang, jeg har merket det alt  i nesen og øynene bare en nyser nå så får en beskjed om å komme seg ut uansett hvor en er hold avstand det må du gjøre.

 

 

Ja jeg veit det men allergien min smitter ingen, i allefall har det ikke gjort det før så hvorfor skal den gjøre det nå. Jeg har laget meg en egen regel å det er å holde tre til fem meter avstand til folk, er vel derfor jeg ikke hører hva de sier også. Her prøver en å holde seg mest mulig unna folk, og så går folk som er stadfestet smittet og positiv med covid- 19 i butikken for å handle. Hvor er hodet deres hen da det har jeg ingen sympati for, jeg mener at Kiwi i Gamlegrensåsen/ Gomsrud skulle ha ringt til politiet og anmeld disse to personene da de var innom butikken på fredag ettermiddag. Og i dag så tok en som også var corona smittet drosje til apoteket i byen, da begynner det faktisk å bli farlig når de ikke holder reglene for karantener og isolasjon. Det kan dere lese her i lokalavisen men det er slik kjøpe sider https://www.laagendalsposten.no/ Men dere ser jo overskriftene, den butikken de har vært i har jeg aldri vært i. Men veit jo ikke hvor de har vært ellers, så det er jo nesten farlig å gå både på butikken og på apoteket.

 

 

Men så var det denne matlysten min som har tatt seg en ferietur håper ikke den har reist altfor langt, for da må den jo i ti dagers karantene så da blir det lang tid før den kommer tilbake.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Begynner å merke antydning til pollenallergi her også. Ikke spesielt morsomt nå i disse koronatider. Håper matlysten din kommer tilbake snart!
      Ha en fin kveld!

      1. Nei det er ikke mye morsomt i denne koronatiden, det er slitsomt nok med denne pollensesongen om ikke koronaen skal gjøre det enda verre.

        Får da håpe den kommer tilbake snart, men det er ingen fare enda jeg skal ned 8 kilo fram til sommeren.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er fullt mulig å bestille apotekvarer og få det levert hjem om man arr coronasmittet. Man kan jo saktens spørre seg hvor de folka har gjort av hjernen. I går var det demonstrasjon og en fyr sa at corona var vanlig influensa og ingen av dem hadde munnbind på. Man blir helt matt altså. Dette var på nyhetene.
      Håper du snart får matlysta tilbake, den var borte en stund hos meg også men så dukket den opp altså. Her laver snøen ned. Pollenallergi er ikke kjekt, har noen barn med samme plager. Men det tar vel en stund før det merkes her. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er fullt mulig å bestille både mat og apotekvarer som leveres på trappa hjemme, men ingen av de tingene gjorde ingen av disse de gikk på butikk og kjørte drosje på apoteket. De skjønner ikke faren de setter andre mennesker i, de skulle ha blitt gjort noe med store bøter eventuelt fengsel. For disse menneskene gikk jo med viten og vilje ut for å smitte mest mulig folk, og da må man få spørre seg hvor er hjernen og hvordan de tenker. De fleste av oss går glipp av mye på grunn av corona og så får de ingen reaksjoner de som er smittet, å som går ut der det er mye folk bare for å tilfredsille seg selv.

        Så på en del av nyhetene blir jo regelrett matt som du skriver.

        Får håpe denne matlysten kommer tilbake snart.

        Her så er den startet denne pollensesongen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg