Setter i gang ukens linkerunde/ ukensblogg.

 

 

 

Nå setter jeg i gang en ny linkerunde/ ukensblogg konkurranse her på bloggen min, alle som ønsker å være med kan det ved og kommentere jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget. Jeg trekker denne i løpet av helgen sånn at jeg har bedre tid, og dem jeg trekker blir bloggens deres linket i ett innlegg på bloggen min.

 

På den måten så kan jeg sette pris på de bloggene som jeg leser og kanskje får jeg flere blogger jeg kan lese, og de som jeg linker opp på bloggen min får jo noen flere lesere den dagen som jeg har postet det innlegget.

 

Så det er jo bare å hive deg med , det eneste som er en regel at man må jo ha blogg for å melde seg på.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg