Ser vist ut til at det ikke blir mer vær i dag ikke dunder og brak vær i allefall.

 

 

 

Det er like greit at jeg slipper mer slikt vær i kveld og natt for jeg er dritt redd lynet og skvetter himmelhøyt hver gang det både lyner og tordner, har opplevd å se ulykker med lyn før og holdt på å bli tatt av lynet selv en gang som ungdom og det sitter i selv om jeg nå har blitt mye eldre.

 

Greit å få litt regn nå som det er så tørt, men må dette tordenværet være med hele tiden nei mener jeg da.

 

Sitter nå og glor på repriser på flimrekassa er jo ikke noe annet å se på, skal snart gå å legge meg nå så jeg har sovnet hvis det blir mer uvær her. Ser ut til at det kan bli en veldig varm sommer hvis den ikke gjør seg ferdig med det nå, håper da ikke det men det kan jo hende.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Lyn og torden er noe herk, men det er sjelden på mine kanter. Regnet litt her i går, men opphold nå. Angående NRK nettside koster det ikke noe. https://tv.nrk.no mye god underholdning. Ikke alt man får med seg på tv, og da er det greit å gå inn på siden. Bruker den mye.
      Har fått prisoverslaget hos tannlegen, men kan ikke si at jeg fikk bakoversveis.Klem til deg fra meg.

      1. Det er en del torden og lyn her om sommeren ja det er noe herk, ja regn er noe hager og naturen trenger så det får bare komme ned.

        Jeg skal titte litt på NRK sin nettsider, så kan det jo hende jeg får noe mer å se på.

        Jeg syntes det var veldig dyrt jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg