Ser ut til at det blir ett helvetes vær.

 

 

 

Ja det ser ut og kjennes ut som det blir ett helvetes vær snart, og det skulle vist holde på en stund. Derfor oppdaterer jeg litt nå før det begynner og tordne og lyne, for kjenner det på kroppen vondt i hode og sånne støt lignende ilinger i hele kroppen. Får håpe det ikke kommer for jeg hater ja det er ett sterkt ord men jeg hater lyn og torden, jeg har nok skrevet det før men det er noe som jeg ikke bryr meg om.

 

Jeg hadde tenkt å gå ned å bade nå men det får bare vente, for det er ikke så smart hvis det været slår til.

 

 

Nei nå avslutter jeg dette innlegget, og når været starter så logger jeg av pc og drar ut alt som heter små elektrisk som tv og pc. Vil jo ikke at det går fille føyken for det er så dyrt å kjøpe nytt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg