Ser ut til å bli en fin dag når det gjelder været.

 

 

 

Solen skinner og det ser ut til å bli en fin dag vær messig, veit jo ikke hvordan det blir ellers får ta det som det kommer blir i allefall en tur eller to i dag.

 

Blir ikke lange turer for i dag så er det mye smerter som jeg må leve med, både fysisk og psykiske men det er jo noe jeg er vant til så det går fint.

 

Fikk jo en god start på dagen med en kaffe kopp, mat det har jeg ikke fått i meg enda men det får en ta når en blir sulten. Hvorfor spise frokost hvis en ikke har lyst på mat, det forstår jeg meg ikke på frokost er oppskrytt spør du meg.

 

Nå skal jeg snart på med ei tynn jakke og ett par sko så skal jeg gå meg en tur, er jo ikke så mye annet å gjøre om dagen gå tur å holde avstand til seg selv. Det er jo noe jeg også er vant til, det å gå tur er jo sunt både for kropp og skjel. Da får en beveget seg og luftet tankene sine på en og samme tid, deilig er det også sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt og komme seg ut en tur i det fine været.
      Ikke ta for tynn jakke da, det er nok skarp luft enda.
      Må passe på og ikke bli syk vet du.
      Fin lørdag til deg.

      1. Ja det var kjempe godt å komme seg ut litt. Nei da jeg hadde ikke tatt på meg for tynn jakke det ble faktisk for varmt.

        Ja en må passe på så en ikke blir syk nå.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg