Selv om angsten satte livet på vent i dag.

 

 

 

Ja selv om angsten satte dagen delvis på vent i dag så har en jo fått utrettet litt, man må jo ta litt hver dag for man veit jo ikke om den blir forverret eller blir bedre. Noen dager er bedre og andre dager er verre, så en veit ikke hvordan morgen dagen blir.

 

Ja jeg fikk kjøpt bursdagsgave til venninnen min og var oppe hos henne fikk den idag, har ikke bursdag før på mandag så kjøpte og leverte den i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Godt å høre at du fikk gjort noe av det du hadde planlagt, Aud-Marit.
      Én dag av gangen, noen dager sikkert bare én time av gangen du skal mestre, men du vet jo sikkert at angsten gir seg etter en stund, og da mestrer du det som kommer også.
      Håper resten av kvelden blir fin!
      Klem

      1. Ja jeg veit jo at angsten gir seg etter en stund, men det er vondt når det står på.

        Ja kvelden blir fin den skal se på fotballkamp på tv Norge klokken 20.00 eller 20.30. Det er mitt favoritt lag som skal spille.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg