Se jeg fikk besøk på verandaen min, er det noen som savner meg.

Er ikke denne nydelig og jeg som ikke får delt innlegget mitt på facebook skulle gjerne hatt litt hjelp til og få delt dette med flere, for jeg vil gjerne at de som eier den kan få sin vakre katt tilbake. Den får mat av meg på verandaen for jeg kan ikke ta den inn, for jeg veit jo ikke hvordan katten takler Elvis og ikke motsatt de kan jo bli som katt og hunder kan bli mot hverandre.

 

Denne lille katten har vært rundt sykehuset her i Kongsberg og ser ut som den har vært ute alene veldig lenge, så jeg begynte og kose med den og den er veldig kosete og tillitsfull. Jeg har veldig vondt av den og skulle ønske at den får komme hjem til sine eiere, derfor vil jeg at noen kan dele dette innlegget for meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

2 kommentarer
    1. Det er ikke lurt å mate andres katter, for da blir de der de får mat og går gjerne ikke hjem igjen. Katter er ikke som hunder. En hund knytter seg til eieren, en katt knytter seg til foringsplassen… Og juridisk blir den ditt ansvar om den skulle bli syk, trenge dyrlege, etc når den slår seg til der og mates.. Så stopp matingen før det går noen tid, du.
      Sier jeg som har katter og har hatt mange av dem opp gjennom årene. Men andre katter får ikke mat av meg 😏Jeg vil ikke ha flere her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg