Se hva som kom på døra og i postkassen.

 

Disse vakre blomstene kom på døra med bud, de er fra en av mine faste lesere jeg ble så glad at tårene trillet. Disse minner meg om min mor og mormor de var så glad i dem å fikk meg like glad i dem, jeg har lenge tenkt å skaffe meg en men nå slipper jeg å gjøre det.

 

 

Disse vakre sokkene har alltid vært fan av strikkasokker, det var også med ett smykke veit ikke hvor godt det kom med på bilde men det er der. Jeg er sikker veldig snål men jeg elsker slike steiner har også en i lomma som også var med glemte den når jeg tok bildet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

8 kommentarer
    1. Åh så fint. Blomstern var fin .Bra at du likte den.Fint det andre du også fikk.
      Synes det e bra å glede andre og spesielt deg Aud Marit. Du trenger litt oppmerksomhet.
      Ha en fin ettermiddag.
      Klem fra mæ.

      1. Ja de blomstene er noe av det vakreste jeg veit om, jeg bare elsker slike så det var midt i blinken.

        Ønsker deg en utrolig fin fredagsettermiddag og kveld blir nok i allefall ett innlegg til i kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det ble en fin dag i går, det er første gangen på over førti år at den dagen ble fin. Ja det var noen fantastiske gaver.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så fint at det falt i smak, og at du hadde en fin bursdag og noe å glede deg over, ikke alltid det skal så mye til dor å løfte dagen flere hakk
      God natt til deg, jeg er stuptrøtt og skal finne senga🙂

      1. Jeg elsker stikka sokker å slike smykker med stener som gir meg god energi den røde lille steinen har jeg i lomma til enhver tid.

        Ønsker deg en god natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg