Se alltid lyst på livet selv om det ser mørkt ut. Ta opp en gammel hobby.

 

 

 

 

Har funnet ut at man må se lyst på livet selv om det ser ganske mørkt ut på nåværende tidspunkt, det å være hjemme mest mulig som kan gjør en syk mentalt for noen denne coronaen er ikke hos meg men angsten og depresjonen er hos meg. Og når alle tilbud som vi kan bruke er stengt ned så er det veldig vanskelig å mestre dette alene, og når ensomheten blir større for en skal jo ikke ha kontakt med folk hvordan skal en som ikke har noen å være innen dørs med gjøre da. Jo jeg har tenkt til å ta opp igjen en gammel hobby som jeg sluttet med for noen år tilbake, jeg har tenkt å starte opp igjen med å male bilder får se hva jeg gjør med dem kanskje jeg legger dem ut. Jeg veit ikke helt det med å legge ut for da får jeg prestasjonsangsten igjen, men blir ett bilde bra nok så kan det hende jeg legger det ut på bloggen vi får se.

 

Det blir jo som med dere som er så flinke til å strikke og legger det ut, det må dere fortsette med for det inspirerer meg til å ta opp igjen det jeg liker å gjøre. Det er ikke sikkert dere syntes det jeg gjør er noe fint men det er iallefall min terapi å male, det var iallefall det for noen år tilbake.for min egen del er ikke alltid man ser hva det skal forestille men kunst er kunst.

 

Jeg maler ikke store bilder men jo mindre det er jo lenger tid og vanskeligere er det å få avsluttet å gjøre fin pussen til det ferdige resultatet, driver med ett nå men jeg blir jo aldri fornøyd med det så det tar tid men det gjør jo alt nå til dags sånn er jo den nye hverdagen blitt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg