Savnet etter Elvis har gjort helgen veldig tom og lang.

 

 

 

Det er jo ikke bare helgen som har vært lang og tom, jeg savner de små potene som løp over gulvet når jeg kom hjem om jeg bare hadde vært i postkassa så virket det som jeg hadde vært borte i flere timer enda jeg bare vært borte i tre minutter.

 

Men det er jo noe jeg må jobbe meg igjennom men for meg så er det noe av det verste jeg måtte gjøre, men han lille gode vennen min var jo veldig syk så jeg hadde ikke noe valg han skulle ikke lide mer enn høyst nødvendig.

 

Nå er det bare å komme i gang med min egen selvrealisering, komme meg ut blant folk og finne meg noe som jeg kan fylle dagene med er ikke enkelt når det er så lenge siden jeg skal finne på ting som er for bare meg for jeg har jo ingen å ha med meg på ting jeg ønsker å ha med meg noen på å gjøre. Må jo bare komme i gang så går det vel enklere etterhvert.

 

Jeg har faktisk vært dårlig på å skrive og oppdatere bloggen i helgen for jeg har ikke vist hva jeg skulle skrive om, er det noen som er interessert i min hverdag da. Får håpe det for det er jo en hverdagsblogg krydret med litt annet også, får håpe at jeg kommer i gang når en ny uke starter som den gjør i morgen som det er mandag.

 

I morgen skal jeg starte dagen klokken 07.00 da går jeg på KIWI for å handle inn det jeg skal for uka, da har jeg resten av dagen til å gjøre hva jeg ønsker. Etterhvert skal jeg ta meg en tur på gravplassen til min mor, og se hvordan den gravstøtta ser ut har ikke sett den annet på et bilde har jo ikke hvert der siden begravelsen så jeg håper jeg finner den ikke veit jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei

      Jeg føler så med deg og skjønner at disse første dagene uten Elvis må være grusomme å komme igjennom. Jeg håper neste uke blir bedre enn det denne har vært. Det virker som om du er flink til å fylle dagene med aktiviteter, det er veldig bra i en sorgprosess. Finnes det korps for voksne der du bor? Kanskje det kan være en ny aktivitet å fylle hverdagen med framover? Siden du likte det som barn.

      1. Ja det er korps for voksne her jeg bor men kroppen min har ikke samme funksjon som før, jeg har fingre som ikke henger med lenger så det blir nok ikke aktuelt men jeg skal nok finne på noe. Det er jo så mye man kan gjøre framover, har jo to svømmehaller som jeg kan gå å trene svømming og alt det der. Det er jo lettere og trene i vann for da merker man ikke at man er akterutseilt som jeg gjør ellers i hverdagen min.

    2. <3 Kondolerer <3
      Jeg mistet min elskede lille Ferrari før jul, så jeg vet jo alt om den sorgen som har rammet deg.. – Det føles rett og slett som om de tar med seg en bit av hjertet ditt når de går bort.. På samme vis som du hadde det med Elvis, var jo også Ferrari det aller kjæreste jeg hadde i denne verden, sammen med kattene.. <3

      1. Uff ja det og ta et dyr det er det verste jeg har gjort, sånn er det med alle som må la hunden eller katten sin er jo det vondeste noen må gjøre. De er jo det kjæreste man har og ett familiemedlem, jeg klarer nok ikke å skaffe meg en ny for de må jo forlate oss og vondt hver gang.

    3. Føler virkelig med deg <3 <3 <3 🙁 Det er kjempetrist å miste et dyr man elsker kjempehøyt av hele sitt hjerte, og det er som om hjertet smuldres opp i tusen biter 🙁

      Sender deg en stor trøsteklem <3 <3 <3

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er veldig vondt å måtte ta det jeg elsket høyest i livet mitt, men nå har han det godt iallefall og det letter litt på min sorg over han god gutten min. Klemmen er mottatt tusen takk.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg