Sånn så var nok en dag unna gjort.

 

 

 

Å dette har ikke vært noen god dag verken fysisk og psykisk, smertene i kroppen har vært så sterke at jeg måtte presse meg for å klare å gå meg en tur men det gikk jo på ett vis. Så ringte venninnen min som ønsket besøk av meg, så jeg tok meg to paracet og gikk opp til henne og det var godt for psyken å få noen å prate med. Etter at vi hadde pratet en stund så gikk jeg opp i butikken for henne, så hun fikk handlet inn det hun skulle for i dag.

 

Så gikk jeg hjem for å slappe av, det ble ikke så mye av det for jeg fant aldri noen god stilling så det var det bare å gi opp.  Har også hatt i planene flere ganger i dag at jeg skulle ha skrevet ett innlegg, hadde ikke noe å komme med så da fant jeg ut at det var bedre å la det være. Hadde tenkt å legge ut det jeg kaller klikk, klikk men hva er vitsen for det var ikke noe der heller som jeg hadde lyst til å legge ut, så jeg fant ut at det var bedre å vente til jeg skulle oppsummere dagen. Håper ingen har ventet for lenge og trodde det var noe galt, ikke annet enn at kroppen har vært helt forferdelig å bære i dag grunnet smerter og psyken har vært ute på tur. Følt at alt jeg har prøvd på i dag bare har vært dumt, har vel slike dager flere enn meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Takk for de gode tankene.

        Det håper jeg også på at dagen i morgen blir mye bedre enn i dag.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kanskje det er mildvær i vente slik at kroppen blir vond? Tenker det gjorde godt med å dra til venninna din,skravle og handle litt. Jeg ringte min venninne å inviterte på skreimølja. Fikk gratis fersk fisk så det blir kos. Litt vin til maten hører med. Fikk med 71 grader nord i kveld. Ille med den høydeskrekken. Kjenner til hvordan det er. God natt til deg og håper du får sove i natt. Klem til deg fra meg.

      1. Ja mildværet er på tur for det er startet alt, kroppen er kjempe vond. Det var kjempegod å dra opp til henne for det trengte jeg virkelig i dag.

        Kjempe koselig at du koste deg med fisk og vin, med godt selskap. Fikk også med meg 71 grader nord, høydeskrekk er noe jeg også kjenner til.

        Ønsker deg en riktig god natt og håper du får sove godt, jeg skal prøve på å få meg litt søvn jeg også.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg elsker å gå tur, men treningssenter går jeg ikke inn i for det første så er det dyrt og alltid mye folk. Jeg trener heller i skogen for meg selv.

      1. Takk for de gode tankene. Ja nå er det fredag, og det ser ut som været blir nydelig sol.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg