Sånn så var det fredag igjen og helg.

 

 

 

Ja så var det fredag igjen og snart helg for noen, helgen har startet for min del sånn er det når man har gått helt surr i dagene. Da jeg våknet i dag så var jeg bombesikker på at det var lørdag, så fort har tiden gått for meg denne uken at jeg er en dag foran alle andre. Men jeg kom fort ned igjen når jeg leste en blogg som jeg pleier, og der sto det at det var fredag og hvilke planer den personen hadde for helgen. Da forsto jeg at tiden ikke hadde gått så fort som jeg ville men det gjør jo ingenting, for da er jeg jo kommet i rute jeg også.

 

Har et bilde til ferdig malt nå men det blir ikke lagt ut, jeg syntes ikke det ble noe bra så da lar jeg det være så det ikke blir slikt haraball som det ble sist jeg la ut bildene mine. Sånn er det bare.

 

I dag skal jeg gjøre minst mulig på mest mulig tid, skal i allefall gå tur det er det eneste som er sikkert.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Synes det er lett og gå surr i dagene. Er pensjonist, så da er denne ene dagen lik den andre. Med mindre en har noen avtaler som lege el.
      Men synes det er koselig med helg allikevel.
      Ønsker deg en fin dag.

      1. Ja det er veldig lett å surre med dagene. For dagene er veldig like nå om dagen, så jeg gikk helt i surr på morgenen i dag.

        Har ikke hatt mer en en avtale siden i mars 2020 jeg så alle dager er like.

        Helgene syntes jeg er hyggelige nå, men det har ikke vært slik hele tiden.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg