Sånn så har jeg fått gjort noe eller ikke i dag, god dag ble det i allefall.

 

 

 

Dagen i dag har vært en slik dag som jeg ikke har gjort noe nevedyktig, har bare gått rundt å surra er vel lov å ha noen sånne dager er nok ikke bare jeg som har slike dager tenker jeg. Har også bare tenkt på hvordan jeg skal få realisert en av mine største drømmer og ønsker, har enda ikke kommet på hvordan men det finner jeg vel heller aldri ut heller. Da får jeg vel bare si at den som lever får se om jeg får oppleve min største drøm og ønske, skal ikke skrive så mye om hva det er jeg drømmer om for da blir det vel med drømmen som det pleier å bli.

 

Det å vente på svar fra mamografien gjør meg gal, og jeg må regne med ett par uker til er jo bare en uke siden jeg var der så da får jeg vel svar før jul tenker jeg. Håper jo at alt er i orden men man veit jo aldri, det å vente går meg på nervene og gå å vente da men det er jo ikke noe annet å gjøre det.

 

Nå sitter jeg å ser på tv2 hjelper deg om spleis og deres høye gebyrer, som er helt hinsides høye så hvis du er uheldig å må bruke den for å samle inn til gode formål.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
      1. Jeg skal i allefall ikke bruke spleis noe mer når det er slik de driver på, bra de modererte seg slik at de som trenger å bruke dem kan gjøre det. Føler meg liten og dum når jeg må bruke spleis føler meg som en tigger, og blir også kalt det titt og ofte så jeg får være forsiktig med hva jeg skriver og gjør.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Pleier å ta noen uker før du får svar fra mammografi og den kommer inn på digipost. Skulle ta tredje dose i går, og deet viste seg at ho som ordnet time til oss var 2 uker for tidlig. Det skal værre 6 måneder mellom 2 og 3 dose. Vi fikk ny time senere i november. Ordnet like greit influensavaksine da jeg kom hjem. Blir i neste uke. Bilen er i orden og regningen slapp vi. Noen drømmer må vi ha og de koster ikke noe å ha, vi får håpe at det lar seg realisere. Så TV2 hjelper deg om Spleis. Var ikke positivt det som kom fram. God helg og klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk beskjed om at det ville ta to til fire uker før jeg fikk svar fra dem, så det er bare å vente å se. Men da får dere den før jul i allefall den tredje dosen. Godt du får ordnet det med influensa vaksinen.

        Det var godt dere slapp unna den regninga skulle bare mangle. Ja drømmer er heldigvis gratis, så jeg skal drømme mye om det jeg skulle ønske jeg fikk realisert.

        Nei det var ikke mye positivt som kom fram om spleis, jeg skal i allefall aldri bruke det mer.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja men noen ganger blir det for mange av dem.

        Ja jeg får til mye men ikke alt jeg vil. Takk for en kjempefin kommentar og støttende.

        ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg syntes det er helt greit med sånne dager hvor man ikke gjør noen ting, helt ærlig så tror jeg vi trenger det. Ha en fortsatt fin fredag 😊

      1. Ja men det kan jo bli for mange av dem til tider, men ja slik ble det i går og jeg har faktisk hatt det slik i dag også men jeg har vist trengt dem kjenner jeg.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg