Sånn så er det blitt kveld igjen, det ble en stille og rolig dag.

 

 

 

Dagen kom og dagen gikk og jeg fikk da gått meg tur i dag også, koste meg med tur fant noen tomflasker som kommer godt med som alltid.

 

Så gikk jeg opp alpinbakken vi har her i byen, var hardt å gå opp og sleipt ned igjen men jeg klarte å holde meg på beina ned igjen. Satt på toppen og koste meg med matpakke og kaffe fra termosen min, det var akkurat en kopp igjen når jeg kom på toppen for den lakk som en sil så jeg må kjøpe meg en ny men det får vente.

 

Nå sitter jeg og ser på 71 grader Nord kjendis, så skal jeg ha med meg fotballkamp i kveld Bodø Glimt kom igjen håper dere vinner.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja den turen i går var faktisk deilig, var veldig bratt og kom meg opp til slutt og kunne kose meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt at du fant tomflasker og da blir det litt. Den bakken høres bratt ut, men opp kom du. Skummelt når det er sleipt når du skal ned igjen. Glad for at det gikk bra. Etter fallet hvor jeg brakk armen er jeg blitt redd for å gli. Skrekken setter ennå i. I går var vi hos datter å spiste middag, var sent før vi var hjemme.
      Får se 71grader nord i reprisen søndag. I år skal de ikke til Nordkapp men Svalbard. Bodø Glimt vant forstod jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja godt at jeg fant noen, og mye blir det til slutt. Bratt var det ja men med belønning når jeg kom opp, det var en mestringsfølelse å komme opp skummelt ja det var det med den sleipe glatta ned igjen gikk bra det også. Forstår den at du syntes det er skummelt å gå på glatta etter fallet og arm bruddet. Å skal de ikke til Nordkapp men til Svalbard, kan man da kalle det 71 grader Nord. Ja Bodø Glimt vant 2-1.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg