Sånn nå skal jeg starte dagen.

 

 

 

Ja nå skal jeg starte dagen for fullt, skal starte med å gå meg en tur ut i denne høst dagen sånn er det bare. En tur er jo en god start på dagen, komme seg ut er godt for kropp og sjel har jeg lært fra barnsbein av min mor.

 

Så jeg går mye tur men det har ikke hjulpet meg mye for å si det pent, når jeg er ute å går så kommer alle disse tankene som ikke er gode for å si det på en pen måte. Så jeg burde vel hatt en time med psykologen snart, er mange som mener at den psykologen er for dyr for meg og ikke hjelper mye. Da har jeg bare en ting å si at det er ikke sikkert at jeg hadde vært i live vis det ikke var for han, har lært meg noen måter å takle hverdagen på av han så ja han har hjulpet meg uansett hvor dyr han er sånn er det med den saken.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at du og mange, må ha psykologsamtaler, for å få ut, og bearbeide, og verktøy de lærer pasiemtene som kan hjelpe å takle livet bedre. Nå skal ikke jeg blanfe med bort i hvilken psykolog du bruker, og vet det er lange ventelister til psykologer med refusjonsavtale. Men du kan jo sette deg opp på venteliste, og bruke psykologen du har nå, frem til du får en med refusjonsordning og kortere reisevei?
      Ha en fin ettermiddag og kveld

      1. Jeg har stått på venteliste i over ett år nå til en psykolog som går under frikortordningen, og dette trekker ut i lange drag før jeg får time der da får jeg tre minutters gange i reisevei. Jeg skal bruke han jeg har hatt til nå fram til jeg får timer hos den nye.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg