Sånn nå har jeg vært hos legen, nå har jeg vondt men det er for at bedøvelsen driver og går ut.

 

 

Da er jeg hjemme igjen etter legebesøket, ble en fjerning av den utveksten som plaget meg i hele natt. Har ikke sovet noen ting i natt så nå er jeg trøtt som en dupp, men nå skal jeg ikke sove noen tin før jeg skal legge meg for natten skal ikke ødelegge natte søvnen i natt også.

 

Den ble vist sendt til dyrking eller som jeg sier så ble den sendt til nærmere undersøkelse, får håpe den er harmløs men det er den sikkert.

 

Nå er foten vond men det er for at bedøvelsen driver å går ut, da kunne det bli litt vondt men ikke så ille at jeg ikke holder ut.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. De sender alle sånne ting til nærmere undersøkelser. Sånn for sikkerhet skyld. De fleste tingene er harmløse. Vi krysser fingrene for at det er det for deg og.
      Sov godt når natta kommer.

      1. Ja jeg skjønte det sånn jeg også. Ja jeg håper det ikke er noe ekstra med den.

        Ja jeg håper jeg får en hel natt med søvn nå i natt, for etter en hel natt uten søvn.

        Ønsker deg en kjempefin junikveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Da krysser vi fingre for at det ikke er noe galt. Håper det blir nattesøvn i natt på deg! Vært sol og 18 grader her, og soverommet er som en bakerovn. Vi har vifte i taket og vindu er åpne. I morgen tidlig skal jeg til tannlegen. Vært noen lange dager. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Ja her krysses alt som krysses kan for at det ikke er noe galt. Jeg håper at jeg får god natte søvn i natt, å så godt å høre at dere fikk fint vær her på soverommet så er det 28,9 grader så det er varmt. Har bare vinduene til hjelp her i huset så alt av vinduer og verandadøra står åpen når jeg er hjemme.

        Lykke til hos tannlegen i morgen tidlig, forstår at det har vært lange dager.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg håper på en god natts søvn for nå er jeg trøtt som en strømpe, jo jeg holdt ut i dag men en natt til så kommer jeg til å måtte kaste inn årene i morgen og ta meg en hvil på dagen i morgen.

        Jeg krysser alt jeg kan krysse og håper på at jeg får det svaret jeg vil ha, at det ikke er noe problem og kan fortsette å leve som normalt og slipper å være nervøs for hva det var for noe.

        Tusen takk for de gode tankene, jeg tenker på deg hver dag og bare må innom bloggen din hver dag for du skriver så bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/ natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ønsker deg en fin dag. Bra du fikk vært hos legen. Håper svaret er bra. Det tror jeg og imens får du prøve å slappe av og gå turer. Klem til deg.

      1. Dagen har vært fin til nå, synd at jeg ikke får badet enda grunnet sting og sår.

        Ja det var kjempefint fikk akutt time, håper ikke det er noe mer enn en syste.

        Har gått meg en fin tur i dag og vært på kafe.

        Ønsker deg en riktig fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg