Sånn nå har det gått noen dager, på tide med en liten oppdatering.

 

 

 

 

Jeg har ikke vært motivert til å skrive noe siden søndag, ikke har jeg vist hva jeg skal skrive om heller. Har jo sittet foran tv å sett på sporten, nå skal snart håndball damene våre ut i kvartfinale mot Brasil de har jeg ikke fått med meg så mye Brasil for jeg har ikke MAX striming.

 

Gått tur har jeg gjort hver dag utenom i dag, har hatt sånn hodepine i dag og følt meg dønn sliten. Jeg så akkurat ar Jacob Ingebretsen løp 1500 meter og kom inn på en fjerde plass ingen medalje på han, sånn kan det gå når han åpner for hardt  han er jo god veldig god løper men litt for høy på seg selv noen ganger.

 

 

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg