Sånn nå går denne dagen også mot slutten, å hva har jeg fått gjort i dag.

 

 

 

 

Jo da jeg har da fått gjort noe i dag da, jeg har gått meg en lang tur som ble avsluttet med å bade litt. Men var like svett når jeg kom hjem som da jeg badet så nå har jeg dusjet i kaldt vann det er deilig, og nå har jeg skrevet handleliste så alt er klart til handleturen i morgen.

 

Så har jeg også vasket klær og har nå fått hengt det opp til tørk, må henge det inne for det er så mye pollen hele verandaen er jo gul så jeg vil ikke henge det ut der for jeg er allergisk mot pollen.

 

Det har da regnet litt her i dag også men det var ikke mye, ikke nok til at naturen har fått en rotblaute det kan vi glemme.

 

Nå sitter jeg og venter på privat landskamp mellom Norge og Hellas som går på tv2 klokken 19.00, blir jo spennende å se hvordan det går.

 

Så skal jeg legge meg ikke så tidlig men tidligere enn i går, for her i huset ble det ikke stille før etter tre i natt. For jeg skal veldig tidlig opp i morgen, for jeg skal være i butikken klokken 07.00 for da er det ikke så mye folk der. For å handle, gå og stå i kø det gidder jeg ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg