Sånn nå er to dager gått og alt er som det pleier.

 

 

 

Ja her har det ikke skjedd så mye spennende, jo i mine egne tanker så har det vært mye som har skjedd men det er jo bare tanker. Har jo fram til nå nådd ett av mine to delmål denne måneden, det er det å få tak i lerreter så jeg har fått startet å male litt igjen. Den turen på kafe har jeg ikke fått tatt enda, så den får jeg ta da jeg ser at jeg får mulighet til det.

 

Har også tenkt at alt som kan legges til side sånn at jeg kan få gitt julegaver til gutta boys, og har til strømregninger i vinter.

 

Skriver ikke dette for at noen skal syntes syn i meg for det er det ikke, bare måtte få det ut ikke noe mer enn det.

 

Her har det kommet noe hvit ned fra himmelen men det la seg ikke på bakken, takk gud for det for jeg syntes den snøen kunne ventet med å komme den kan få legge seg rett før jul men det kan jo gjøre som jeg gjør med jula fjerne den 2 juledag så kan snøen gå på samme tid.

 

Ellers så har alt gått i den samme tralten som hver dag ellers, skal ikke utdype det noe mer enn det jeg har gjort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg