Sånn nå er siste dagen i August gått mot kveld.

 

 

 

Dagen i dag har vært solfylt og fin og ikke minst varm, nå kommer høsten eller skal vi kalle det sensommer. Uansett så går det ubønnhørlig mot vinter det gleder jeg meg ikke til akkurat, har jo ikke akkurat noe valg de fire årstidene har vi her til lands og da får vi bare ta det været vi har med ett smil.

 

I dag har jeg vært mye ute i det vakre høstværet, og har vandret litt rundt omkring og funnet noe tomgods som kommer godt med nå om dagen.

 

Har også vært hos venninna mi på kaffe og en skravle stund, var også oppe og handlet for henne det er godt å føle at jeg er til nytte for noen.

 

Nå som kvelden er her så blir det tv titting, skal se Petter der ingen vil bo som starter klokken 22.00 på tv2 Direkte som det heter nå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så samme programmet men på TV2 Play. Vi steilet over prisen på husleia. Over 14000 i måneden. Mindre leilighet over 9000, ikke mye igjen å leve for.

      Så flott at været var fint i går, og at du fant litt tomgods og var hos venninnen din. Vi hadde tåke på morgenen i går, men utover dagen var det 15 grader. Nå er vi i september og høsten starter for fullt.
      Klem til deg fra meg.

      1. Jeg ser kun på de kanalene jeg har ser ikke muligheten til å kjøpe TV2 play og andre strømmetjenester. Ja de husleiene på kommunale leiligheter over hele landet er hårreisende, så kommer strømmen i tillegg da blir det lite å leve for i allefall med de strømprisene som er nå og var i vinter.

        Har hatt ett kjempevær i dag også, og har funnet noen tomflasker i dag også.

        Ja nå er høsten på gang, gruer meg til vinteren huff.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg