Sånn nå er nyttårsaften, og det nye året bringer med seg noe som også 2023 hadde.

 

 

 

Så er det siste dag av 2023 og alt er som normalt på en søndag, utenom i kveld og natt jeg skal holde meg innendørs i kveld/natt skal jo være snøvær og vind ikke fristende å gå ut å se om det er noen ute.

 

Ja 2024 skal jo ha med seg noe fra 2023 og det er dyrtid som er det nye ordet vi har stiftet bekjentskap med, håper prisene går ned litt men det kan vi vel drømme om bare. Det har jo blitt skrevet mye om at det å gå til lege og psykolog skal bli dyrere, så jeg håper bare at jeg holder meg frisk både fysisk og psykisk i 2024 men det er vel bare å håpe og tro at det går bra.

 

Får også håpe at tennene holder også for nå får jeg ikke noe hjelp til å ta regningen der heller, det koster dyrt å ha en sykdom som går utover tenner fikk brev om dette rett før jul ja på lillejulaften fikk jeg den julegaven i posten.

 

Vi som er kronikere og har en sykdom som må til jevnlig kontroll så blir det nesten uholdbart, hvorfor er det alltid oss det skal gå utover hver gang. Det er dyrt å være syk og ufør i ett av verdens rikeste land, sånn er de rene fakta og ikke bare syting fra min side.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. godt nyttår,er jo lenge siden du skrev at du ikke fikk noe støtte til tannlege?flere år?vi har jo støttet deg via spleis,nå skal resten av jula bort her,blir litt tomt med det samme,klem

      1. Godt nytt år til deg også, jeg fikk litt støtte på ca 500 kroner per gang men det dekket jo bedøvelsen resten av behandlingen måtte jeg betale selv nå er alt borte fra i dag. Har bestemt meg for at jeg aldri skal bruke spleis lenger, heller ikke skrive om at jeg ikke har til mat eller noe. Skal skrive om livet generelt uansett hvor vanskelig livet er innimellom.

        Jula tok jeg vekk 2 dag jul.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg