Sånn nå er nok en dag over.

 

 

Har hatt en ganske fin dag i dag, været har vært fint da ikke for varmt og ikke regn.  Har rett og slett hatt en fin dag, den startet jeg med litt å bite i og en kopp kaffe. Så gikk jeg ut på verandaen og tok meg en røyk og enda en kopp kaffe, ja litt kos har jo jeg lov til å ha også så da ble det med en røyk for noe mer har jeg ikke å kose meg med.

Skal ikke si noe mer om det, bare det lille jeg skrev over her.

 

Så fikk jeg en telefon fra venninnen min som lurte på om jeg kunne komme opp og skravle litt over en kopp kaffe, og da var svaret enkelt ja det ønsket jeg og da jeg kom opp så trengte hun noe i butikken hun trengte tobakk og noe mer så etter en kopp kaffe nei to så gikk jeg opp i butikken for henne.

 

Da jeg skulle gå hjem så fant jeg ut at jeg ville gå meg en lengre tur, det var så deilig å gå langs elva og bare titte meg rundt og da så jeg at det var blitt høst for det hadde blitt en del gule blader på trærne.

 

Kom hjem for ett par timer siden og da har jeg sittet og malt ferdig ett bilde, veit ikke om jeg skal poste noe bilde av det for jeg orker ikke noe bråk med at jeg legger det ut på bloggen. Er jo ikke så flink til å male, men jeg ble faktisk fornøyd med det selv så det henger på veggen i stua mi er jo ikke så farlig det for da er det jo bare jeg som ser det haha.

 

Og så har jeg sittet og sløvet foran flimrekassa, og det var faktisk koselig og det høres ut som det blir en stille kveld her.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg