Sånn nå er nok en dag gått fra meg.

 

 

 

Dagen startet som den pleier med en liten porsjon med kjøleskaps grøt med bær, og en stor kopp rykende varm kopp kaffe ja kaffe må til for å våkne enda klokken var langt over 09.00 da jeg sto opp.  Så var det bare å lese noen blogger som jeg alltid gjør og ikke minst være med på Bunny sin julekalender det syntes jeg er en fin start på dagen, ellers lese de bloggene jeg pleier om morgenen.

 

Så ringte venninnen min og spurte om jeg hadde lyst på kaffe og litt skravling, det er noe jeg aldri sier nei til litt hyggelig selskap var også oppe og handlet for henne. Så da gjorde jeg dagens gode gjerning, og hun det samme for meg for da hadde jeg noen å prate med i ett par timer, jeg skal på jule formiddagsmat hos henne på julaften det blir min julefeiring i år får ta det igjen på nyttårsaften tror jeg da.

 

I ettermiddag så leste jeg innlegget til Gryende og jeg vant en pris på hennes blogg i dag Årets personlighet, det syntes jeg var og er kjempekoselig kommer ett eget innlegg om det i morgen.

 

Nå i kveld var jeg på posten ja post i butikk og hentet en pakke fra en av mine lesere og det syntes jeg var veldig koselig, jeg sier tusen hjertelig takk den inneholdt mange bøker og mat, kremer, såpe og shampo pluss mye mer jeg startet å lese en bok i en serie av Margit Sandemo Lysets rike bok 1  så jeg faktisk glemte av og skrive. Det var også med hjemmestrikka raggsokker de kommer godt med nå som det er så kaldt, så jeg vil takke så mye for alt som kom i pakken skriver ingen navn her men leseren min veit hvem jeg mener.

 

Nå skal jeg sitte å henge litt her på blogg og så skal jeg se litt på tv, blir ikke sent på meg i kveld skal ha samvær i morgen med mine to godgutter.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med pris! 🙂 Og så hyggelig å få gave fra en av dine lesere 🙂 Jeg også koser meg her på blogg nå og leser diverse innlegg fra de ulike bloggerne. Lag deg en fin dag 🙂

      1. Takk ja det kvikket opp dagen og kvelden for min del, ja det er kjempehyggelig med gaver fra lesere det er også med på at jeg fikk en fin kveld og mange fine kvelder utover.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så hyggelig at pakken falt i smak🙂 men jeg er overrasket over hvor fort det gikk, jeg leverte den inn torsdag tidlig ettermiddag, så jeg regnet med at du ikke fikk den før over helgen.
      Ha en fin dag sammen med guttene dine idag🙂

      1. Ja alt falt i smak og tusen takk, jeg ble også veldig overrasket over hvor fort den kom.

        Ja dette blir en kjempefin dag med gutta mine vi skal kose oss som vi pleier å gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja fredagen leverte virkelig til de grader, takker så mye for prisen kan jeg låne det bildet til ett eget innlegg har lært at jeg må spørre om tillatelse til å bruke andres bilder.

        Lag deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer så masse med en Gryxen – det var veldig fortjent Aud Marit – du deler viktige sider av livet med oss! Og så koselig å få pakke i posten! Spennende! Håper du har kosa deg masse med gutta dine idag! God klem <3

      1. Takk for det jeg ble så satt ut da jeg vant den prisen, pakken i posten inneholdt mye bøker og ting som jeg faktisk trengte.

        Jeg koste meg virkelig med gutta i dag vi var og spiste pizza på MY PIZZA på Notodden, først så koste vi oss med UNO på Bok og Blus huset i samme by.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg