Sånn nå er nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

 

I dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, har ikke vært helt i form i dag håper dagen blir bedre i morgen. Har da skrevet denne berømte handlelisten til i morgen har også fått på noe jule mat denne gangen også, for nå er det ikke mange mandagene til julaften så da må jeg få handlet inn noe av det jeg trenger til den dagen også. Det jeg ikke har fått handlet inn til julaften så har jeg ikke det, det man ikke har til de søte jule dagene det har jeg ikke slik er det bare.

 

Orker ikke å stresse for det blir man bare syk av, og nå jeg ikke er i form i tillegg så er det bare å ta dagene som de kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Middager fiskekaker fra firstprise, tomatsuppe firstprise, og pytt i panne fra samme merke
        Grønnsaker og frukt
        Husmannen knekkebrød
        Ost firstprise.
        Toalettpapir fra firstprise.
        Og litt annet.

        Denne gangen står også julemat og godterier og julekaker.

        Det står på handlelisten for denne uken så jeg sparer inn på matbudsjettet mitt sånn at jeg kan handle inn litt mer til jul.

        Sånn det var ikke så spennende denne uken den handlelisten.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjære Aud Marit 💜
      Det ville gledet meg masse om jeg kan få vippset deg en liten slant, som en liten julegave fra en ukjent til en annen ukjent 🌟 det er så trist å lese at du har det kaldt hjemme 😢
      Varm klem ❤️

      1. Det kan du hvis du ønsker det, skal jeg skrive telefon nummer på mail eller her. Ja må spare på strømmen hvis man skal kunne varme opp på julaften.

        Ønsker deg en kjempefin dag/ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Kjære deg, om du skriver tlf nr ditt her, vipser jeg en liten slant ❤️
          Ønsker deg gode dager ❤️
          Klem 😘

            1. Hei, da har jeg vippset deg litt. Mitt lille motto her i livet er: en gavmild hand blir aldri tom…💚 Ønsker deg en varmere og lettere hverdag og ei fin julefeiring 💚
              Klem fra meg 💚

            2. Tusen hjertelig takk det varmet meg virkelig, fint motto du hadde og har. Det blir en kjempefin jul her på meg, og hverdagen blir både varmere og lettere.

              Ønsker deg og dine en riktig god kveld og kjempefin julefeiring.

              Klem fra meg til deg.

    2. På neste innlegg synes jeg du skal skrive at du har blitt spurt om å legge ut nummeret ditt, noen er interessert til å gi et bidrag til jul, er ikke tigging, du blir oppfordra🎄🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg