Sånn nå er morgenturen unnagjort, jippi fant noen tomflasker i dag.

 

 

 

 

Det er så deilig og komme seg ut på morgen tur når andre folk ligger og sover, ja for da får jeg en stille tur og det er også da en kan finne mye tomflasker og til og med penger som folk har mistet når de er ute å fester. Å i dag fant jeg mye flasker ja to hele bære poser fulle så da får jeg mindre jeg må betale når jeg skal handle inn i morgen, og da kan jeg spare mer sånn er det bare fant også kontanter men det skal jeg ikke skrive om her det er min sak.

 

Nå skal jeg lage meg formiddagsmat blir noe enkelt knekkebrød med ost er det beste jeg veit, så da blir det det hvorfor lage noe som man ikke klarer å spise opp. Det er jo bortkasta energi og penger.

 

Det var en deilig tur og sunt for både kropp og skjel, så mitt tips er kom dere ut på en liten tur pr dag behøver ikke å være lange turen kanskje 10 minutter til 15 minutter pr dag holder lenge.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg har virkelig kost meg med knekkebrødene mine, håper du har hatt en fin dag til nå.

        Ønsker deg for satt en kjempefin dag i finværet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg