Sånn nå er mandagen gått mot kveld.

 

 

 

Startet dagen inne på nettbanken for å betale noen regninger og sette en tier på sparing, er ikke mye men jeg må jo starte smått så får jeg prøve å sette av litt mer i slutten av uken sånn at jeg kommer i gang med sparing til tannlegen jeg skal til den 13 september.

 

Så spiste jeg frokost før jeg gikk i butikken for å handle litt og pantet flasker, handlet for dem sånn at jeg kan holde igjen de kronene så jeg kan ha litt ekstra for helgen hvis jeg trenger noe da.

 

Så måtte jeg ringe til alarm selskapet jeg har SECTOR alarm for å si opp avtalen med dem, for jeg må ha ned utgiftene er flere tiltak jeg har måttet gjort så dyrt som det er her i landet å leve så må man få ned utgiftene.

 

Så gikk jeg meg en tur og da jeg kom ut døra nede så ringte venninnen min, ja jeg sier ikke nei til en god samtale over en kaffekopp etter en helg uten noen å prate med. Jeg gikk også opp i butikken for henne, å ta det med ro jeg tok ikke i mot en krone fra henne jeg  gjør dette for å føle at jeg gjør noe nytte for meg og gjøre noe glad.

 

Så gikk jeg hjem støvsugde og vasket leiligheten mens jeg ventet på klesvasken skulle bli ferdig, jeg ble ferdig lenge før den så jeg slappet av litt før turen gikk i vaskekjelleren hang de opp i stua så nå er det bare å brette dem og legge dem i skuffer og heng i skap.

 

Nei nå blir det tv titting før natten banker på døra for det er ikke så veldig lenge til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du gjorde sannelig rett i å si opp avtalen med Sector alarm. De er dyre. Vi sa opp for over 2 år siden. Kommer til å si opp avtalen med Allente i oktober. Blir Strim her i huset.
      Godt med ting som er gjort i heimen, her burde jeg komme meg i sving. Tannlege på torsdag. Vogna i helga. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja gud hjelpe så dyre dem er, og så ringer de en gang om dagen nå som de har fått min oppsigelse av avtalen. Må bytte batterier og da jeg sa jeg ikke nådde opp, sa han at de kunne komme å bytte på hele anlegget og det kostet meg 1000 kroner at de skulle komme for å bytte tre batterier nei takk. Sa at de bare kunne slå det av for det veit jeg de kan, men nei de tok det ned når oppsigelsestiden var over om tre måneder fra 1 september får jeg håpe da.

        Når det gjelder tv og data så har vi GET her i borrettslaget og det går innunder fellesutgiftene så der betaler jeg ikke noe ekstra.

        Godt med alt jeg fikk gjort i går for da ble det mindre å gjøre i dag, lykke til hos tannlegen, jeg lurer på om jeg skal avbestille den timen jeg fikk den 13 september for det har jeg ikke muligheten til å ta meg råd til.

        God tur til vogna håper dere får fin vær når dere skal i vogna. Dagen ble da sånn passe i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja må jo få ned utgiftene der en kan, takk ja den alarmen er så dyr og brukes kun som brannalarm har brukt innbruddsalarmen en gang og ikke mer enn det. Finnes da billigere brannvarslere som er gode, har to på 36 kvm da er man jo sikret godt mener jeg da trenger ikke fire stykker skulle en tro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg