Sånn nå er kvelden her så jeg får vel komme med en oppdatering, har ikke så mye å skrive om.

 

 

 

Jeg fant ut at jeg burde komme med ett lite innlegg med en oppdatering, er jo noe jeg kunne ha skrevet om men det er vel best å holde kjeften om det så da gjør jeg det.

 

Dagen startet med at jeg spiste frokost og tok en kaffekopp, så gikk jeg meg en tur og det var godt å komme ut i finværet. Fant noen tomflasker og de kommer godt med denne uka, nei mer enn det kommer jeg ikke å skriv om den saken.

 

Var også oppe hos venninnen min en tur for hun ringte da jeg akkurat hadde å kommet hjem fra morgenturen, men jeg sier ikke nei til å gå opp til henne på en kopp kaffe og en skravlings var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så kom jeg meg hjem igjen og da ble det koking av middag. Nå sitter jeg og ser på sport ja tenke seg jeg ser på sport, snart er det fotball kamp mellom Bodø Glimt og Arsenal det blir spennende.

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Klart du ser på sport, hihi….! Jeg hadde jo tenkt å se på ManU-kampen, men den kanalen har jeg jo ikke! Så da blir det håndball og så BodøGlimt her også! Kos deg med kvelden, min venn! Klem <3

      1. Det er jo soleklart at jeg ser på sport, den kampen du hadde tenkt å se hadde jeg tenkt å se også men så har jeg ikke den kanalen jeg heller. Da er jo håndball og BodøGlimt en god reserve for min del, er ikke så mye annet å se på.

        Jeg skal kose meg med kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld vennen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg