Sånn nå er kvelden her igjen, jeg har faktisk hatt en fin kveld.

 

 

 

 

Dagen i dag så har jeg bare vært på en tur etter noen timer med maling så måtte jeg ut å gå tur, for jeg måtte ha litt luft for det hadde blitt for mye inne sitting. En tur ut har ingen vondt av selv om det regner og er grått og surt ute, trengte å få luftet hodet og rensket litt opp der oppe ja å gå en tur er sunt for både kropp og sjel som jeg pleier og si. Da jeg var ute på tur så ringte venninnen min hun var selskapssyk og måtte ha noe i butikken, da jeg kom opp til henne var det kaffe og sjokolade og skravling om løst og fast og alt å ingenting. Det er så deilig å ha noen som jeg faktisk kan sitte å prate om mye men enda ingenting, så var det opp i butikken for å handle litt til henne da føler jeg at jeg faktisk er til nytte for noen igjen.

 

Så ble det tv og skal vi danse semifinale og neste uke er det finalen mellom Simon og Magnus Moan, sistnevnte har vært min favoritt igjennom hele denne sesongen og som jeg håper vinner hele greia.

 

 

Nå må jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort og havner inn i noe jeg ikke skulle skrive om.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg