Sånn nå er jeg her igjen, for nå er kvelden her.

 

 

 

Så var kvelden her igjen å det er mørkt ute og det blåser kaldt ja det kan jeg si med sikkerhet, ja for jeg har vært på verandaen min og tatt meg en halv røyk for jeg orket ikke å stå der ute lenger enn det.

Og det er en del mørke tanker i hode mitt også men de skal ikke overskygge dette innlegg så det skal jeg holde kjeft om, er jo noen som har så mange meninger om det jeg skriver så det er nok best slik i kveld. Ja det skal ikke overskygge at jeg faktisk har det veldig fint i kveld, jeg har kost meg med å se på fjernsynet som så fint hete i gamledager jeg kaller det egentlig flimrekassa. Skal nå se litt på sporten på en av mine sportskanaler for det er en del jeg ikke har fått med meg i kveld, for jeg sovnet på sofaen og da er det ikke sikkert jeg får sove med det samme i kveld av den samme grunnen.

 

Ja hurra nå kan vi leve så godt som normalt fra og med klokken 16.00 i morgen ettermiddag, det er noe jeg har gledet meg til ikke minst det å gi en klem for det er noe jeg har savnet mest ja jeg er en klemmer men det har det vært lite av i over ett år jo jeg har da fått 8 klemmer på ett år nå å det er en fra hver av guttene mine fire ganger dette året.

 

Å ikke minst kunne se hva folk sier for det har ikke vært enkelt under munnbindene, det har gjort det vanskelig for dem som hører dårlig at folk har måttet gå med munnbind i butikkene så jeg har latt være å spørre om noe for jeg verken hører eller ser hva de svarer.  Nei nå skreiv jeg meg litt for langt inn i noe jeg egentlig ikke skulle skrive om men sånn går det noen ganger når jeg har så mange tanker på en gang, så dere som leser dette får ta det som det blei litt lengre enn vanlig og litt rotete etter min menig men men.

 

 

Ønsker dere alle en riktig god natt og sov godt for det skal jeg når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg