Sånn nå er helgen snart over, hurra i morgen er det mandag.

 

 

 

 

Ja så har en helg gått og den har gått fint å være røykfri en helg, slik skal livet mitt være fra nå som den har vært i en uke nå.

 

Har i dag finjustert handlelista mi sånn at den er godt innafor matbudsjettet mitt, skal holde det til 300 kroner i uka på mat.  Nå har jeg faktisk lagt inn ett kafe budsjett i måneden, sånn at jeg kan med god samvittighet kan ta meg friheten til å gå på kafe uten at det går utover noe annet.

Det er en ting på budsjettet som er kuttet og det er klesbudsjettet, det er kuttet ned til null trenger ikke noe enda og må jeg ha noe så skal det kjøpes brukt.  Har også satt opp sparing i budsjettet mitt, ja en fast sum i uka det er noe som jeg kan gjøre nå som jeg har kuttet røyken.

 

Jeg er faktisk stolt nå som jeg kan sette en sum fast til sparing, og at jeg kan gå på kafe med ett eget budsjett pr måned det er noe jeg aldri har kunnet gjøre. En del kutting både her og der måtte til for å kunne øke andre steder, livet blir ikke mer kjedelig av og kunne spare mer enn det jeg noen gang har gjort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Du er så flink, Aud Marit! Å legge en plan samt budsjett er smart – vipps har du råd til flere ting. Tiden går fort. Å slutte å røyke er noe av det beste jeg har gjort, og det jeg angrer mest på at jeg i det hele tatt startet med.. Det blir enklere for hver dag som går, og en vakker dag har du glemt den helt. Vi er mange som heier på deg 👏😊

      1. Takk så mye for de fine ordene, ja smart med en plan og et budsjett er veldig smart. Sparer mye på å slutte og røyke, selvfølgelig angrer jeg på at jeg noen gang startet md den dritten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg