Sånn nå er fredagskvelden og helgen her.

 

 

 

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye tatt dagen som den kommer, du lurer sikkert på hvorfor jeg har lagt ut bilde av regnbue flagget fra i sommer nærmere bestemt i juni. I morgen er det Kongsberg Pride parade 2022, den skal jeg ned å se på og hilse på noen venner. Håper det blir pent vær jaja det er jo meldt regn, det er jo høst så det får jeg ikke gjort noe med. Jeg skal i alle fall ned til sentrum for å få med meg paraden og vise min respekt, for alle må få lov og elske den man elsker og må jo få være den de er uten at de skal få kommentarer og hets for å være åpen homofil er jo fortsatt folk som ikke kan forstå at de må feire og gå i tog. Det gjør meg regelrett forbanna for la folk være den de er og la dem elske hvem de vil, jeg syntes det er en menneskerett å få lov å være den man er slik de er og ikke måtte pynte på det.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Det er jeg fullstendig enig med deg, jeg skal ditt og se på for å vise min solidaritet og respekt for den retten. Jeg har flere bekjente som er homofile både gutter og jenter, har også en bekjent som nå er mann som ble født jente og en tremenning som ble født jente som nå er mann full kjønnsskifte. Så jeg er syntes det er helt fint med det fargerike felleskapet og mangfoldet uansett legning.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det ser ut til det akkurat nå at vi får opphold under paraden, men været snur jo fort så krysser fingrene for at det er opphold. Ja Pride er viktig veldig viktig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg