Sånn nå er fredagen snart gått over til kveld.

 

 

 

 

Har gjort en del i dag men det er på beina har gått meg en lang tur, faktisk så var det godt selv om beina mine sviktet på tur opp trappa her. Det er på grunn av kraftige smerter og angst for bråket som det kan bli i kveld, håper jo ikke på at det blir noe bråk men en stille og rolig fredagskveld og helg ikke veit jeg. Får bare ta denne kvelden først og så får jeg se hvordan den blir, jeg skal i allefall se på tv så da er det jo bare å skru opp slik at jeg hører den ikke annet å gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg