Sånn nå er det ut med november og inn med desember.

 

 

 

Ja i dag så er det den siste dagen i november og på denne dagen skulle min mor ha hatt bursdag, hun gikk bort i starten av 2019 har ikke orket å gå ut til gravlunden. Hva er vitsen sier jeg bare treffer henne jo ikke der ute uansett, så da tente jeg heller ett lys her hjemme for henne koseligere det enn å gå ut der i snøvær og vind.

 

I morgen starter desember og det er to dager til jeg skal treffe gutta mine og tre dager til min bursdag, skal feire den på lørdag sammen med mine gutter med  litt god mat og noen gode samtaler.

 

Har vært hos venninnen min i dag også veldig koselig å ha noen å prate med, i dag takket jeg henne for å rive meg løs fra leiligheten hadde det ikke vært for at hun ringte i dag så hadde jeg holdt meg hjemme og inne. De siste dagene så har jeg følt at jeg er en byrde og er i veien for andre, er ikke alltid så enkelt å ta den plassen jeg fortjener i det kalde samfunnet har blitt litt bedre på det men syntes det er flaut å gjøre det.

 

Er det jeg som er dum å helt på jordet når det er noe som gjelder meg og det jeg har krav på ikke veit jeg.

 

Lag dere en kjempefin kveld. Jeg skal se på håndball kamp har sett en og nå snart så går det en til på tv3, mener det er Angola mot Frankrike der er det vel Frankrike som vinner men Angola er ikke noe dårlig lag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Ja, Aud-Marit. Det er du som har dumme tanker. Du har like mye rett til å vandre rundt her på planeten som alle andre. Og det tror jeg du vet, innerst inne. Ka ikke tenke meg at du noen gang har gjort så mye som ei flue fortred.
      (OK, mulig du har kverka ei flue. Men du skjønner hva jeg mener..)
      Lag deg en fin desember

      1. Det samme sa psykologen i dag også at jeg bar på mange dumme tanker, veit at jeg har like mye rett til å vandre rundt på denne kloden. Har nok kverka en flue eller to og mygg eller ti, det er det nok flere enn meg som har gjort gjennom livet.

        Jeg skal gjøre det jeg kan for å lage meg en fin desember og for andre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så flott å høre at du fikk julekalender sendt i posten, jeg blir helt rørt over hvor mange snille mennesker det finnes ❤️ Her i huset er det også ei lita jente som er vilt begeistret for at det i dag er 1 desember og hun kunne åpne første luke i sin Kinder julekalender ❤️❤️
      Kos deg masse med samvær med guttene dine ❤️
      Klem

      1. Ja jeg ble veldig overrasket og glad for den kalenderen, hadde tenkt å lage til en selv men da hadde det ikke blitt så spennende som det blir nå.

        Å det kan jeg tenke meg at den lille god jenta var veldig glad for at hun kunne få åpnet den første luka i kalenderen, gi henne en klem fra meg hver dag.

        Jeg skal kose meg med mine to gutter i morgen.

        Lag dere en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg