Sånn nå er det på tide med en oppdatering.

 

 

 

 

 

Det har vært en fin dag her hos meg i allefall værmessig, det har vært sol og kaldt ute fin vinterdag med andre ord. Skal være forsiktig med å skrive hvordan jeg har det, for jeg vil ikke virke sutrete da er det vanskelig å si at jeg har en åpen og ærlig hverdagsblogg hvis jeg ikke kan skrive hvordan jeg egentlig har det. Nei jeg gidder  ikke å legge bånd eller filter på min hverdag, jeg skriver som jeg pleier selv om det er noen som mener at jeg provoserer ved å skrive at jeg sparer på strømmen eller at jeg føler meg ensom. Er jo ikke det jeg vil ved å skrive det jeg skriver jo om mitt liv og min hverdag, da skriver jeg om den på godt og vondt sånn er det og slik blir det.

 

 

Nå sitter jeg og venter på at det skal bli noe å se på på tv, for det er utrolig mye repriser der nå om dagen men det får jeg bare leve med.

 

Har vært og handlet siste rest av det jeg trenger til jul, jeg tror i allefall at jeg har fått alt i hus nå har jeg ikke det så er ikke det så viktig heler har mye vanlig hverdagskost ikke noe sånt ekstravagant jule mat for der har jeg ingen tradisjons mat spiser det jeg har og har lyst på. Så nøye er jeg ikke på det, er ikke glad i verken ribbe eller pinnekjøtt så det blir nok fisk her eller taco på julekvelden er jo på en fredag i år så da er det ikke så dumt med taco.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg