Sånn nå er det på tide med en oppdatering, om dagen og sånn ikke noe mer spennende enn det.

 

 

 

I dag så ringte venninnen min før jeg hadde kommet meg opp, så det ble en rask frokost ja å da er det kjekt med en kjøleskapsgrøt som jeg laget ferdig i går kveld. Så var det bare å spise den og komme meg i skoene, låse døra å gå opp til henne for hun trengte meg i dag det er så deilig å være til nytte for noen sånn er det for meg i alle fall.

 

Så gikk jeg meg en lang tur etter at jeg hadde vært hos henne, jeg var ute og badet så fisket jeg litt fikk tre ørret som var i fin steke fisk størrelse alle sammen så badet jeg igjen før jeg gikk hjem.

 

Jeg tok faktisk og laget meg middag da jeg kom hjem, jeg stekte meg en eller to ørret og det var utrolig deilig.

 

Jeg skal nå kose meg veldig i kveld, bare sitte og se på tv og kose meg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er jo billigere for fisken når jeg fisker den selv, til og med når fiskekort er kjøpt det kortet er tjent inn for lenge siden. Den middagen var veldig god jeg elsker fisk, jeg kunne ha spist fisk hver dag er ikke så rart at byens katter går etter meg de tror jo at jeg er en fisk. Jeg har fått fisk hver gang jeg er ute og fisker så jeg anser meg selv som heldig der.

        Du burde jo prøve fiskelykken for i sjøen så får du jo veldig mange gode fisker, ja du bor vel ved en sjø eller har en i nærheten og der er det jo ikke krav om fiskekort hvis jeg ikke husker feil.

        Her i byen koster fiskekortet 250 kroner og i enkelte vann koster det 300 i året, og får du en stor fisk så er jo det tjent inn for lenge siden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg kan omtrent ingenting om fisk og fisking (men jeg har en fiskestang…) – foretrekker laks og ørret når jeg kjøper på butikken i alle fall. Ja, jeg bor like ved sjøen så den biten burde ikke være noe problem (sløye fisken derimot – yikes?). Ja, fisk fra butikken er dyrt så om en kan fange den biten av middagen en selv lønner det seg veldig fort 🙂

          1. Det er ikke så vanskelig og du kommer langt med en fiskestang og snelle og kroker, her går all fisk ned å jeg kjøper ikke så mye fisk i butikken for det er utrolig dyrt.

            Sløying av fisk er ikke så vanskelig, jeg fant det på nettet første gangen da gikk jeg på videregående skole. Men jeg fisket jo lenge før det men da var det de voksne som sløyet fisken. Det er ikke vanskelig når jeg klarer det så klarer du det også.

            Dyrt med fisk i butikken.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg