Sånn nå er det nok en dag som er blitt til kveld.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

 

Nå som høsten har kommet så kommer også mørkere tider da er det godt å ha god belysning inne og en god stol å sitte i for å lese en bok eller to, i kveld så har jeg sittet og sett/hørt på tv og skrevet blogg.

 

På dagen i dag så har jeg gått meg en lengre tur i byens parker og kost meg selv om det regnet litt, da er det jo bare å kle seg etter været jeg pleier å si at det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær.

 

Og så ringte venninnen min hun ønsket å ha noen å prate med, så da gikk jeg opp til henne hun har vært veldig hoven på beina i det siste men i dag så det helt jævlig ut det var rødt og utrolig hovent og det var veldig varmt. Jeg fikk henne til å ringe sønnen sin så han kom og kikket på det, jeg mente hun burde ha ringt å fått en akutt time hos legen sin men nei da det ville hun ikke. Etter det så veit jeg ikke hvordan det er gått, får ringe henne i morgen å høre for nå syntes jeg det er litt sent å ringe.

 

Har langt med noen klikk klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Ellos//Ellos//Kave Home//DBKD//Kave Home

2 kommentarer
      1. Ja det runde bordet falt jeg pladask for og lampa passer veldig sammen med det bordet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg