Sånn nå er det fredag og snart helg, litt om dagen og sånn.

 

 

 

Ja så var det fredag igjen disse dagene går så fort unna at jeg må faktisk stoppe opp litt fra hverdagen, da er det jo på en måte godt med helg men den flyr jo like fort unna.

 

Startet dagen som jeg pleier med en kaffekopp og kjøleskapsgrøt, å jeg som ikke har likt grøt siden jeg var veldig liten så da er det jo litt rart og skrive kjøleskapsgrøt men jeg har lært meg og like den. Satt også å leste noen blogger i samme slengen det er jo noe jeg pleier å gjøre hver morgen, så ringte venninnen min for hun ønsket besøk av meg for hun trengte noen og prate med. Det er noe jeg alltid blir glad for for ellers så hadde dagene blitt noe ensomme enda mer ensom enn det pleier å være, hun trengte også noe i butikken og det er noe som jeg gjør av glede for henne for da føler jeg at jeg er til nytte for noen og det er deilig det.

 

Så gikk jeg en tur ned til byen og gikk i den parken som dere ser starten av på bildet, og da jeg nesten kom ned til idrettshallen/svømmehallen så møtte jeg en helt herlig familie mor, far og to små barn. Og de kom jeg i prat med for minsten kom gående mot meg med far på slep, de var en herlig familie fra Ukraina som er på mottaket her i byen veldig koselige mennesker. Men de var ustø på engelsk men hva gjør vel det for det er jeg også, men vi fikk en vis flyt i praten de hadde vært i Kongsberg og Norge i en ukes tid nå. Jeg viste dem litt rundt i byen de var mest på hvor barna kunne leke og ha det moro, og om når svømmehallen var oppe det fikk de vite av dem som jobbet i hallen for han som var på vakt der i dag kjente jeg litt fra før så han pratet med dem.

 

Han skulle også ta turen til mottaket og gi de alle info om svømmehallen og dens åpningstider, for de som er der oppe får faktisk svømme gratis eller veldig reduserte priser.

 

Etter den turen så gikk jeg hjem for å slappe av men det ble det dårlig med for det er for varmt inne hos meg, så nå er jeg hjemme igjen men jeg reiste og badet litt for å bli litt avkjølt haha. Fant noen flasker i dag også det ble tre stykker så det ble 6 kroner.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg