Sånn nå er det en ny dag med nye muligheter.

 

 

 

Ja så er det en ny dag og med en ny dag har du nye muligheter, jeg har mange ganger ment og fortsatt mener at hver dag har jeg nye muligheter.

 

Og nå kom jeg inn på kontrollpanelet som jeg pleier så nå er alt som vanlig igjen, det er jammen godt for jeg sleit i går men det var i går så da har jeg det fint med bloggen i allefall og godt er det.

 

Nå har jeg spist frokost og kost meg med å lese noen av de faste bloggene som jeg følger, noe som jeg syntes er veldig koselig start på dagen. Fikk i allefall sove i natt og er frisk og rask, veit ikke hva jeg skal finne på i dag men det er jo bare å se hva dagen bringer. Jeg får ta den som den kommer er ikke så mye annet å gjøre, ikke stresse med noen verdens ting så blir det en fin dag lag dere en fin dag dere også.

 

Skulle ønske jeg kunne kommet meg til frisør og stelt håret litt men det får vente noen uker til, for det er ikke noe jeg tar meg råd til så mange ganger i året at det gjør noe kanskje to ganger.

 

Nå skal jeg avslutte her før jeg skriver meg selv ned i gjørma, skal ikke fremstille meg selv som ei som ikke har noen muligheter for det har jeg ja tenk det har jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Holder oss mye hjemme i smitten, så i går klippet jeg mamma og pappa, og mamma klippet meg. Så definitivt lettere å klippe pappa med maskin enn mamma med saks, men det ble ganske greit. Kan kanskje venninnen din hjelpe deg litt, at hun tar en rask klipp? Vet ikke hvordan det er hos deg, men her er det mange av våre nye landsmenn som har ganske rimelige klipper, så kanskje bruk en tur på å se etter priser på klipp? Så blir det en tur med mening? Ellers er en ny dag alltid en dag med nye muligheter! Alt er mulig, gjelder bare å se mulighetene ❤ Klem ❤

      1. Jeg holder meg også mye hjemme i dette smittekaoset, men jeg var og fikk klippet håret i dag hos en av våre nye landsmenn og det var veldig billig. Alle mine turer er med mening mener jeg da, for jeg får trim og kommer ut i frisk luft.

        Ja alle dager er en dag med muligheter, jeg har bestemt meg for at jeg skal bare se mulighetene men noen ganger så kan det skje at alt er mørkt men det skal ikke være sånn hver dag da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Noen dager er bedre enn andre, men ingen kan gjøre annet enn å prøve å gjøre dagen god ❤ Og alle turer har mening når en ser på helsa! Klem ❤

          1. Ja det er helt sikkert at andre dager er bedre enn andre, og at alle kan jo klare å få det beste ut av dagen og få en god dag.

            Ja helsemessig så er jo alle turer en tur med mening.

            Lag deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg