Sånn nå er det blitt sene kvelden.

 

 

 

 

Ja nå er det blitt sene kvelden og senga står og roper på meg inne på soverommet, så da er det vel bare å komme seg opp av stolen og inn dit men det er ett stort skritt i kveld bare å komme seg inn dit.

 

Tankene har surret rundt i dag og ikke blitt noe av noen verdens ting i dag, og i kveld har tankene vært enda verre de har vært mørke de tankene om meg selv slik er det vel for mange flere enn meg.

 

Nei nå er jeg så trøtt og sliten av meg selv så da er det vel bare å komme seg i seng å se om morgendagen blir litt bedre enn i dag, for det er utrolig slitsomt og ha det på denne måten.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg