Sånn nå er denne helgen slutt, handlelisten er ferdig skrevet.

 

 

 

Ja så er helgen ferdig og det er godt, har jo ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og slappet av. Er jo syk så da er vel det greit, var en liten tur ut i dag for jeg holdt på å bli gal av å bare å være inne.

 

Det fikk jeg igjen for med renter for å si det pent, går jo framover sakte med sikkert syntes det går for sakte men sånn er det jo bare.

 

Har skrevet handlelista mi til i morgen må jo handle inn litt sånn er det bare, går tidlig i morgen sånn at jeg er ferdig med det så fort som mulig.

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Takk det går bedre for hver dag må jo komme meg igjennom antibiotika kuren på ti dager, natten går nok bra for jeg er trøtt hele tiden. Er nok litt bedre i morgen tidlig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg