Sånn nå er denne dagen og uken startet, denne uken startet 700 kroner fattigere.

 

 

Ny dag og en helt ny uke har startet, jeg startet den med å betale noen regninger fra lege og manuell terapi så da startet denne uken med 700 kroner mindre. Da er det bare å planlegge hva jeg trenger av mat her i huset, og det er litt som må fjernes fra lista ser jeg  noe er viktig som må med får bare planlegge godt.

 

Er flere som har det verre enn meg så jeg skal klare meg, for det må jeg bare for slik er livet blitt  en stund til. Har  ikke mye igjen nå til frikort og da er det enklere å gå til lege og alt annet som må til for å bli bedre i denne armen,  sånn at livet blir enklere å fungere i livet for det er mange ting  her i livet blir vanskelig med en arm som fungerer.

 

Jeg får bare gå på og stå i dagen som den er, og det får bare gå bra denne uken også eller så er det bare å komme seg igjennom den som jeg pleier.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Vi er mange som må prioritere hardt nå. Jeg elsker coop extra. Der har de “litt sliten” frukt og grønt til 10 kr. kiloen. Der finner jeg ofte mye jeg kan bruke. Tomater med en bulk og pærer med litt skrukker.
      Blir bedre når du når frikortgrensa. Og når du merker at armen blir bedre.
      Man skal ikke bare “komme seg gjennom uka”. Man skal leve også. Og, jeg vet at det er en klisje, men om ikke det beste i livet er gratis, så kan man finne på gleder som ikke koster penger,
      Kaffe og skravling med venninna di.
      En tur i sola.
      Sitte på verandaen med en bok.
      Finne en positiv ting å gjøre hver dag.
      I dag skal jeg drikke kaffe med venninna mi.

      1. Ja det er mange som må prioritere hardt, har Coop Extra her i byen også men da må jeg ta drosje så da går vinninga opp i spinninga. Ja det blir mye bedre når jeg når frikort grensa, jeg håper inderlig på at armen blir bedre selv om det ser mørkt ut.

        Jeg skal klare meg og leve livet denne uka også, for livet har jo blitt roligere enn det noen gan har vært.

        Og finne noe som er positivt i livet denne uka, i dag har jeg også vært hos venninnen min på kaffe og skravlestund.
        Lag deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg