Sånn nå er denne dagen gått mot kveld.

 

 

 

Startet dagen med å lese blogger og nyheter på tv og nettaviser, og leste over meldinger på telefonen og mailer og svarte på melding har ett bursdagsbarn i familien i dag haha det er ikke meg.

 

Så gikk jeg meg en tur ut, ingen vits å sitte inne og sture det resulterer ikke til noe bra. Blir bare lei meg av og sitte inne og la tankene kverne, en tur ut er bra for kropp og skjel har jeg lært.

Da jeg var ute på tur så ringte venninnen min og hun lurte på om jeg ville komme på kaffe, det er noe jeg ikke sier nei til da får vi begge slått i hjel noen timer. Bedre å slå i hjel noen timer enn å slå i hjel naboen, det var det en som gjorde i Drammen på morgen kvisten i dag begynner å bli skremmende nærme når slik vold er i nabo byen.

 

Jeg var også oppe og handlet for venninnen min i dag også, det er noe jeg gjør med glede for da føler jeg at jeg er til nytte i hverdagen.

 

Middagen i dag ble en rett i koppen suppe og det ble kremet kyllingsuppe, det var godt med varm mat også ikke bare knekkebrød.

 

Nå blir det tv titting og litt avslapping.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Enig i at det er bedre å slå ihjel tid, enn naboen… 🙈
      Er du glad i pizza, så koster Grandiosaen 29 kr på Kiwi denne uka. Det blir kanskje to middager?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg