Sånn nå er den første mandagen denne måneden blitt til kveld.

 

 

 

Dagen startet med kaffekoppen hjemme og måtte vente til klokken 14.00 før jeg kunne tenke på å få handlet men det gikk fint det også, for det var ikke så mye folk i butikken da men det hadde vært en del forsto jeg fort for det var ikke mye i den 50% kassa.

 

Turen jeg hadde på morgenen  var god og ja jeg fant noen flasker, faktisk ikke noen men ganske mange for det ble 22 kroner og det var bra nå som alt er blitt så dyrt og jeg lurer på hvordan det blir utover året. Håper ikke alt blir enda dyrere for da kan ikke jeg se hvordan livet blir, jaja jeg skal ikke ta sorgene på forskudd men det  er lov å lure.

 

Jeg sparer i en sparebøsse for innskuddsrentene i banken er ikke noe å rope hurra for, jeg veit at jeg ikke får renter på det som ligger på en sparebøsse men det blir jo mer hver dag finner jo flasker hver dag. Bankene tjener jo store penger på lånerentene og lav innskuddsrente, så tar de seg godt betalt i prisbelagte tjenester sånn er det bare.

 

Så var jeg innom venninnen min på kaffe og en skravle stund, jeg gikk opp i butikken for henne og det er noe jeg gjør med glede for jeg føler da at jeg er til nytte for noen og det er en god følelse syntes jeg da.

 

Nå blir det tv og kos.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Er enig med deg i at det er ikke mye en finner i 50% disken. Omtrent tomt når jeg kommer i butikken. På Coop Extra finner man jo litt. Varierer en del. Enig med deg i at renta er ikke høy på sparekonto. Lønner seg vel å sjekke hva andre banker har.

      Er visst meldt snø her og det er det siste jeg vil ha. Været kan man ikke råde over. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er vanskelig å finne noe i disse 50% diskene, i går da jeg kom var det tomt jaja sånn er det bare.
        Bytte bank det gjør jeg ikke, har en sparekonto i en annen bank som jeg bruker litt.

        Snø huff da det har jeg ingen ønske om å få enda, men som du sier eller skriver været rår vi ikke over.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg